Monday, March 31, 2008


Iznenađena nagrada

Zašto sam išao uopšte u to?
Zašto sam bio tamo?
Bilo je sve to tamo nekako lažirano, namešteno, iscenirano i režirano
a ja to sve nisam ni primećivao.
Svi su znali za tužni kraj sem mene.
Ja to tada nisam ni naslućivao.
Ja sam trošio sopstvenu snagu u toj izrežiranoj borbi,
dok su me oni sve vreme samo sažaljevali.
Ja sam hteo nešto.
Oni su mislili da ne mogu ništa.
Mislio sam da je to sve još jedna od mnogobrojnih noćnih mora.
Oni su mislili da su budni.
Ja sada sve to znam.
Oni su samo gledali ali ne znaju.
Ja danas mogu.
Oni danas samo misle da mogu da misle.
Više ne znaju da li da veruju?
Više ne znaju šta da pričaju?
Više ne znaju šta da misle,
jer više svoj mozak ne koriste.
Kakva je nagrada za ovu borbu sa gomilom bolesnika,
mazohista i sopstvenih nevernika?